сряда, 6 юли 2022 г.

Глава Четвърта

 (За достъп до Първа Глава тук.)

 

От една страна, колкото повече се издига особено един Алфа мъжкар, толкова по-елитен става. От друга страна пък толкова по-предприемчив също става. Затова и имаше донякъде конкуренция каква ще бъде основната дейност и цел на БАФ. Аз държах да бъде елитната фондация на България, защото тя автоматично и лесно включва предприемаческата фондация на България, но не и обратното.

Насърчаване и всяческо подпомагане на предприемачи и успешно предприемачество е само един начин за да се вдига трайно качеството и стандарта на живот на дарители-бенефициенти. Няма защо всичко да е строго ограничено до това и нищо друго.

Исках и жени дори трети пол да могат да дойдат без задължително да трябва да имат задължително някакъв бизнес план и амбиции. Щеше да е ужасно ограничаващо и направо дразнещо за мен да съм с толкова вързани ръце аз и БАФ да бъдем, както е по визия „изключително, безкрайно и всячески полезни“ на много повече от борбени 100% предприемачи, малки и средни бизнеси и никой друг!

Такива са много добре дошли, но няма защо да са единствените, на които БАФ и дори БАКОРП лоялно и всеотдайно да са всячески полезни в и извън леглото занапред отвъд всяко съмнение. Въобще няма нещо, което да е удобно или безотговорно пропуснато на задаващото се Българско виртуално елитно ниво, където няма 5/6!

Моят инженер майор баща още от малък основателно прецени, че идеалното индианско име за мен е „Зоркото Око“. Да, до ден днешен няма нещо или някой, който може да ми убегне за добро или лошо. Как за Бога да бъде ограничено всичко до извън леглото? От страх да не би елитната фондация на България освен предприемаческата фондация на България да стане и скандалната фондация на България?


Аз гледам това най-разкошно и умилително начало на визията и сбъдната мечта отвсякъде „изключително, безкрайно и всячески полезна“ и си давам сметка, че то просто няма как да бъде без тази яростно лоялно, всеотдайна и всячески полезна служба, подкрепа и съдействие да бъде в И извън леглото.

Как за Бога всичко да бъде сбъдната мечта и дори най-висок клас „Божия благодат“, а относно леглото всеки и всичко да бъде изоставен и оставен на произвола на съдбата точно като на реално ниво? Тя си е направо безмилостна и безотговорна.

Едва ли някой ще има особено прекрасен, разкошен и завиден и интимен живот без и той да бъде включен и покрит на 100% в Дизайна. Друго си е да има и Интимна Алфа Дивизия, която да има вечната отговорна грижа за всичко важно, ценно и полезно там като най-малкото организиране по 4 безопасни, диви и незабравими горещи Алфа партита за бенефициентите си на всякъде всеки ден во веки веков.

Така всеки на виртуално елитно ниво особено 14+ Алфа мъжкар НИКОГА ОТНОВО няма да се чуди и стресира къде ще може да изчука здраво нещо безопасно, достъпно, налично и достатъчно добро всеки път всеки ден цял разкошен завиден живот и Алфа Български поколения напред! Какво по-хубаво от това?

Едно е ясно още от раждането на БАФ и БАКОРП в 6.05 часа на 19-ти Май. Те са неподходящи за някой, който е безнадеждна +1 добра овца или +1 лошо пуделче държано на къса и задушаваща каишка за да не може да гъкне в и извън леглото! Тук всичко е направено и предназначено за сбъдната мечта райски живот за поне 10,000 (кандидат) 14+ Алфа мъжкари и техните скъпи и близки Алфа връзки, семейства и юридически ли(чи)ца.

 

Всички те като цяло са позиционирани завинаги на ПРЕДЕН ПЛАН за БАФ и нейния по-комерсиален Алфа близнак БАКОРП. Те самите още от раждането си са позиционирани завинаги на ЗАДЕН ПЛАН, откъдето да им бъдат изключително, безкрайно и всячески полезни. Какво по-хубаво от това?

Няма как елитната фондация и корпорация на България да имат някакви добри овце и лоши пуделчета на преден план!!! Би било Боже опази пълен кошмар, защото в такива няма амбиции и цели! Така че за какво лоялно, всеотдайно и всячески могат да бъдат подпомагани и подкрепяни.

Всякакво +1 масово жалко живуркане е автоматично изключено во веки веков, защото това си е пълна анатема за виртуалното елитно ниво! То е в пълна опозиция на такова независимо от всичко и няма как да подкрепя такова в и извън леглото!

Всеки един от заложените поне 10,000 доживотни яростно лоялни дарители-бенефициенти ще бъде настоящ или бъдещ Някой, който е твърдо решен НАИСТИНА да има живот, който НАИСТИНА си заслужава да се живее! Всякакви безнадеждни овце, пуделчета и въобще хора с невротична привързаност към +1 масово жалко живуркане да подминават отдалече за да не се гледаме накриво!

Ако в глупостите и гадостите на разни неизбежни зли езици по света и у нас видя някакво злато и диаманти ще ги взема най-благодарно, както обикновено, а на останалото веднага ще пускам водата. Достатъчно справедливо.

 

Е, няма такова ходене по правните мъки за БАФ и БАКОРП! На 19-ти Май, когато в 6.05 часа сутринта най-накрая се родиха елитната фондация и корпорация на България бях твърдо убеден, че регистрацията им в Търговския Регистър е дребна формалност, която ще е отметната до няколко дена максимум седмица. Един месец по-късно ставам по-уверен, че може да се започне с регистрацията на БАКОРП преди да може да се започне тази на БАФ! Пълен ужас.

Нямах си и представа каква „формалност“ е това и как няма нищо бързо, лесно и формално в това при сегашното статукво на реално ниво. Също така бях спокоен, че поне има разкошно изобилие от юристи и адвокати и май си представях, че направо ще се избият за да регистрират изключителните новородени юридически Алфа близнаци на България. Нищо подобно!

Отнеми ми към две седмици мислене, писане и комуникация с по една кантора всеки път, защото аз като внук на двама полковника имам яростно лоялен тип мислене и поведение! Затова като говорех с една кантора не говорех с друга кантора. Къде ти някой да прояви дори минимално уважение и благодарност, че въобще им пиша на тях и се доверявам на тях. От първата кантора така и не получих един имейл отговор досега!!!

Да, и досега ми е трудно да повярвам какво стана с тях. Аз толкова им писах най-лоялно, а те дори не ми написаха един имейл, в който да ме напсуват! Направо се изхрачиха и изплюха на собственото си подчертано дебело правило, че отговарят от 3-5 дена.

Ето над един месец по-късно няма един имейл от тях. Толкова за уважението и зачитането на собствените им официални правила за комуникация! Това трябваше да ми подскаже какво ме чака занапред, но аз го отдадох, че са най-официално млада кантора на България и може предизвикателството направо да ги е уплашило.

 

После съдбата ме срещна с адвокат едноличник. Тя си има Месинджър и почти веднага отговори на опита за контакт. Въобще бях впечатлен от тоталната разлика спрямо предишните, които замълчаха като умрели риби. С нея една седмица писах и на имейли и в Месинджър. За мой шок и ужас издаде една кратка смъртна присъда БАФ да бъде мъртвородена и да мисля за БАКОРП, през която да правя абсолютно всичко!

Аз една година се подготвям психически да бъда основател и доживотна глава на елитната фондация на България, а тя изведнъж очаква да стана на точно обратното. Комерсиална фирма с цел печалба, защото дори аз да си мисля, че има нещо по-идеално като цел в нея и при нея, никой друг няма да си го мисли.

Аз още съм малко като блъснат от камион покрай нея. Тя така и не видя благородна кауза, което и до ден днешен е невероятно и пълен провал в комуникацията така и не разбрах от коя страна. Все пак тя толкова ме шокира и шашна, че набързо направих фундаментални промени в Дизайна.

Де факто елитната фондация на България стана изкормената куха фондация на България, защото от 30+ Алфа Дивизии пълни с Алфа служители всичко набързо беше променено да бъде изнесено навън чрез покупки на абонаменти предлагани от фирми и едноличници.

Така максимално се застраховах, че ще е още по-трудно на някой да вижда само бизнес модел вместо благородна кауза да се вдига качеството и стандарта на живот на бенефициентите най-общо казано. Де факто с една брутално изкормена нова визия за БАФ и ново самочувствие намерих една фирма за регистрации, където направо ме очароваха.

На кратко те толкова са загрижени за клиента си според написаното на сайта им, че ще направят ВСИЧКО все едно съм в чужбина за да ми спестят максимално време, енергия и нерви около регистрацията. Боже, дори банковата сметка за фондацията, доколкото разбрах те искаха да открият за да не се занимавам с ходене до банков клон.

 

С 10 години на пазара си казах, че явно има защо да са оцелели толкова дълго. Те твърдят, че могат и искат да бъдат всячески полезни, в което видях пълен съвпад с разкошната визия за БАФ и БАКОРП. Дори вече ги виждах като експертите, които ще предложат абонамент и така всички нужни регистрации на дарителите-бенефициенти ще бъдат правени от тях за в бъдеще.

Тъй като те изгряха като ярко слънце в очите ми много се постарах да им напиша един имейл, в който изложих максимално накратко всички висящи въпроси и неясноти, които имах около регистрацията на БАФ и БАКОРП. Отне ми два дена за да го напиша и редактирам до безупречност. Знаех като им го изпратих, че ако те наистина могат и искат да ми бъдат изключително и всячески полезни този имейл ще им каже и покаже точно къде и как могат да бъдат такива.

Изпратих го и направо се чувствах благословен, че има толкова разкошна фирма специализирана за регистрации, в която само трябва да платиш и те ще направят абсолютно всичко все едно съм в чужбина. Скоро дойде отговор. В него неочаквано беше отчетен моя дълъг и подробен имейл и шокиращо после ме питаха по-накратко с какво мога да ми бъдат полезни!

УОУ! Да се прочете един дълъг имейл е несравнимо по-лесно и бързо от това да се регистрира юридическо лице особено фондация. Ето, че имаше тотално разминаване между намерения, думи и вече дела от тяхна страна! Това вече беше най-краткото в имейла ми. Всички тези въпроси бяха важни и трябваше да бъдат отговорени за да се пристъпи към регистрации.

Ето, че те получиха един шанс да докажат, че има покритие между намерения, разкошни думи на сайта им и делата им след като получат заявка. Удобно нямаше отговор на следващия ми по-критичен имейл, който отрази това сериозно разминаване.

 

Тогава много необичайно за мен се ядосах, защото аз лоялно бях мислил и писал за тях и то много специфично за да знаят веднага какво не е ясно и е висящо. След този пореден неуважителен и неблагодарен удар, който ме накара да се почувствам много глупаво, че аз подхождам толкова лоялно и добронамерено, а те един имейл ги мързи да прочетат написах в Гугъл регистрация на фондация и запознах да изпращам този голям имейл на всяка една фирма и кантора в резултатите там.

Продължих така като робот няколко часа, докато изведнъж получих отговор и спрях. Като внук на двама полковника, аз съм свръханалитичен и гениален, но учудващо и много интуитивен. Може би заради моята рождена Луна в Рак. На всеки сайт отделях около минута най-малкото за да намеря имейл, на който да го пратя моя имейл.

На една кантора почувствах интуитивно, че е важно да добавя персонализиране след общото Здравейте. Почувствах, че там има нещо по-различно и специално. Затова е важно и аз да подходя по-различно и специално.

Именно от тази кантора беше отговорът! Той съдържаше оферта за правна консултация на стойност 100 лева за другата сутрин, на която да задам въпроси. Аз благодарно отговорих, че всички тези въпрос са ми важни и имам нужда от отговор на всички тях. Веднага дойде отговор, че може да напише становище, в което да отговори на всички въпроси за 500 лева.

Отново изпаднах в кофти ситуация. Аналитично отчитах, че тепърва мога да бъда засипан с десетки оферти, но пък интуитивната ми страна настояваше да приема и то веднага. Така и направих.

До 20 часа вечерта не дойде нищо, а с него започнахме много активна комуникация, която продължи седмица и половина. Ние някак си като, че ли кликнахме веднага и всичко се развиваше просто разкошно. Моят стил е писмен и дистанциран, докато той предпочита директен и устен начин на комуникация.

И двамата се адаптирахме доста един към друг и успях да си изясня много неща до степен да бъда готов с регистрации, защото се потвърди, че ако аз бъда учредител на БАФ няма да мога да бъда след това нейн управител и ще се сблъскам челно в правна Берлинска Стена. Това го няма в закона, но адвокати го знаят и предупреждават за да се избегне.

 

Ето отново потвърждение защо е винаги важно да се работи с експерт вместо всичко да се прави сам. На последната среща с него той дори направи предложения, които биха направили БАФ по-голяма, влиятелна и богата, отколкото я виждам.

Тя си намери един още по-голям и заинтересован защитник и застъпник в негово лице. Това беше прекрасно развитие! Разликата с предишния „адвокат“ беше като деня и нощта тъй като тя не разбра, не хареса, не одобри или не й пукаше особено за нея и затова нямаше проблем да издаде направо смъртна присъда на БАФ!

Това също ми показа колко е също от критическа важност, когато имаш нужда от съвет и той ще бъде със съдбоносни последици той винаги да идва от лоялен, качествен и полезен експерт НИКОГА ИНАЧЕ!!!

Иначе ето, че може буквално това да убие някаква амбиция, мечта или план, които са добри и реалистични, но на тях нещо не им пука или изнася достатъчно и това взима превес в каква посока ще бъде съвета им.

Само от още една 5-звездна кантора ми отговориха в 21 часа същия ден с 1500 лева оферта за становище. Всички други фирми и кантори, които получиха имейла ми замълчаха като умрели риби! Невероятно. Един по-дълъг и предизвикателен имейл взе ума на водещите и повечето юристи и адвокати занимаващи се с регистрации на фондации в България! Изумително!

Ето, че явно трябваше един подчертано борбен адвокат, които се занимава и с наказателно дело да приеме това предизвикателството, да го захапе като булдог този голям кокал и да не го пуска, докато го схруска! Стана работата макар и трудно, защото и аз и той не бяхме в свои води в тази работа, но и двете страни направиха най-доброто, на което бяха способни и това беше достатъчно за да се изяснят и отговорят нещата достатъчно за да се продължи към регистрациите, които са друг кръг мислене и изпипване на много детайли.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Само важно, ценно, полезно и добронамерено съдържание!

Глава Четвърта

  (За достъп до Първа Глава тук.)   От една страна, колкото повече се издига особено един Алфа мъжкар, толкова по-елитен става. От друг...